SENSITIVO je blog namijenjen čitateljicama kojima je ograničeno korištenje make-up asortimana dostupnom na tržištu radi osijetljivosti kože, očiju, usana, itd. Kao njegova autorica, godinama tražim i isprobavam različite brandove kako bih izgledala onako kako želim. Uz toliko proizvoda na tržištu s opisima i sastavima koje laici ne razumiju, najčešće upitamo prodavačice u drogerijama ili ljekarnama za savjet. Nažalost, većini njih u cilju je samo prodati proizvod bez da razmisle o vašoj situaciji i posljedicama ponuđenih proizvoda. Dakako, drugi dio njih zna jednako, ako ne čak i manje, od vas.
S obzirom na to da i sama i dalje tražim informacije o proizvodima namijenjenim za nas osijetljivice, voljela bih podijeliti ono što sam dosad naučila i otkrila o proizvodima koje sam isprobala i koje još uvijek koristim. Voljela bih da podijelite svoja razmišljanla i iskustva u komentarima na obostrano zadovoljstvo!
  prosinac, 2013  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2013 (4)
Nadimak: Lady
God. rođenja: 1987.
Zanimanje: Ekonomist
Najdraži brandovi: Manhattan, LOOK by Bipa, La Rosche-Posay, IQ Cosmetics

maybellinetattoo

Eye Studio Color Tattoo 24 HR Cream Gel shadow

petak, 06.12.2013., u 13:13h

Savršeno prekrivanje kože bez njezinog maltretiranja

Ovo mi je možda treća BB krema koju sam isprobala, i jedina od koje mi lice nije podivljalo. Sigurna sam da u dubinima asortimana u različim drogerijama možete naći neku kremu koja vam paše, ali za nas Osijetljivice, najbolja se pokazala Hydreane BB Krema od La Rosche Posay tvrtke.

Untitled 3


Prekriva crvenilo, umiruje kožu, obnavlja ugodan osjećaj na koži i osvježava je. To svakako mogu jamčiti. Tu je također i njezin miris koji me podsjeća na sviježi limun, ali nije toliko jak da vam okrene želudac ili da se sudara s mirisom vašeg parfema.

Ova krema je na bazi termalne vode, a inicijalno je stvorena za namjenu nakon laserskih tretmana kože baš zbog svojeg umirujućeg djelovanja, a naravno i zbog svojih prekrivajućih svojstava jer se koža nakon bilo kojeg tretmana malo zacrveni.

Za razliku od tekućih pudera, prije korištenja BB kreme, nije potrebno umasirati hidratantnu kremu, niti stavljati primer za postojanost jer ona to sve sadrži u sebi i to u savršenoj mjeri tako da ne začepljuje pore. Ali, što se tiče prekrivanja, tu svakako prednjače tekući puderi koji su zapravo na bazi ulja, a neki u sebi sadrže više vrsta ulja.

Ja je pak koristim tako da najprije umasiram jedan tanji sloj koristeći kist za tekući puder (koristim kist od IQ Cosmetics koji dođe nekih 4o-ak kn u Bipi). Kad se malo osuši, prijeđem još jednom preko najkritičnijih nepravilnosti (mojih jagodičnih kostiju i bradi) isto tako koristeći kist. BB krema košta oko 120,00 kn u ljekarnama i vrijedna je svake lipe! Ima je dovoljno pa ne očekujte da ćete je brzo potrošiti. Dolazi u dvije nijanse, 010 Light i 020 Medium, a razlika je ENORMNA. Light je doista svijetla i savršena za moju put.

U slučaju da se nađe koji prištić ili kao što ja imam crvenkaste ožiljke od prištića, koristim korektor.

Untitled 1 Korektore sam dosad isprobala, pa vjerujem, sve koji postoje. Pošto imam svijetlu put, uvijek je izazov naći onaj kjoi mi najviše pristaje, ali sam konačno pronašla savršen proizvod.

Catrice Camouflage Creamu 010 Ivory nijansi (najsvijetlijoj) koja ima matt look. Nju najčešće koristim, a ljeti prijeđem na 020 Light Beige koja je malo tamnija. Ovaj proizvod najbolje je koristiti uz BB kremu ili ako koristite tekući puder, nakon njegovog nanošenja prije nego se osuši. To je iz razloga što se krema stopi s vlažnim sastojcima pudera ili BB kreme i lijepo se izjednači s ostatkom lica.
Camouflage Cream košta oko 25,00 kn u Kozmu (nisam točno sigurna) i svakako je preporučujem!

Svi korektori ispod očiju nanose se na površinu u obliku trokuta, a ako imate tamnije gornje kapke kao ja, onda ga možete staviti sve do početka obrva (vidi sliku lijevo).

Morala bih spomenuti i korektor od S-he Stylezone iz DM-a, koji košta nekih 21,00 kn (bar su prije koštali). On dobro prekriva nepravilnosti a pošto je u obliku ruža za usne, možete ga slobodno nositi u torbici za hitne potrebe.

Korektor koji mi nikako ne paše je Essenceov korektor. jer već nakon trećeg korištenja se počne razrijeđivati i rastvarati pa onda završite s nekakvom prozirnom vodenastom otopinom.

Untitled 2 Za kraj, koristim Puder u prahu od Maybelina u nijansi 03, pogotovo ako idem negdje tokom dana ili na mjesta s jačim svijetlom jer mi se bez pudera u prahu vide crveni ožiljci.


Za one koji su skeptični oko BB kreme, predlažem Maybellinov Affinitone Mineral tekući puder ali samo zato što savršeno prekriva nepravilnosti. Prije sam miješala nijansu Ivory i Fawn jer mi je Fawn pretamna a Ivory prežućkasta. Jedino loše je to što se cijena kreće oko 85,00 kn.

Untitled 1Prethodno sam spomenula korištenje kista za tekući puder. Svakako koristite kistove ili druge aplikatore jer kada nanosite puder ili bb kremu na lice, onda simultano miješate proizvod s prirodnim izlučinama iz vaših dlanova pa vam se i brže pore začepe.








Prethodni post: Primarna briga "Osijetljivica" - proizvodi za pranje i čišćenje lica

- 13:13 h by Lady - Isprintaj - #


SENSITIVO by Lady | Copyright 2013