SENSITIVO je blog namijenjen čitateljicama kojima je ograničeno korištenje make-up asortimana dostupnom na tržištu radi osijetljivosti kože, očiju, usana, itd. Kao njegova autorica, godinama tražim i isprobavam različite brandove kako bih izgledala onako kako želim. Uz toliko proizvoda na tržištu s opisima i sastavima koje laici ne razumiju, najčešće upitamo prodavačice u drogerijama ili ljekarnama za savjet. Nažalost, većini njih u cilju je samo prodati proizvod bez da razmisle o vašoj situaciji i posljedicama ponuđenih proizvoda. Dakako, drugi dio njih zna jednako, ako ne čak i manje, od vas.
S obzirom na to da i sama i dalje tražim informacije o proizvodima namijenjenim za nas osijetljivice, voljela bih podijeliti ono što sam dosad naučila i otkrila o proizvodima koje sam isprobala i koje još uvijek koristim. Voljela bih da podijelite svoja razmišljanla i iskustva u komentarima na obostrano zadovoljstvo!
  prosinac, 2013  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2013 (4)
Nadimak: Lady
God. rođenja: 1987.
Zanimanje: Ekonomist
Najdraži brandovi: Manhattan, LOOK by Bipa, La Rosche-Posay, IQ Cosmetics

maybellinetattoo

Eye Studio Color Tattoo 24 HR Cream Gel shadow

petak, 06.12.2013., u 02:07h

Primarna briga "Osijetljivica"

Do svoje 19-e godine, imala sam lice kao "porculanska lutka", kako je to jednom rekla jedna od mojih srednjoškolskih kolegica. Međutim, nešto se počelo događati s njime i odjednom su mi buknuli oni duboko-kožni prištići koji vas podsjećaju na planine i bole kao sam vrag. Žene, a pogotovo mlade djevojke su uvjerene da kad, nakon bitke s pubertetom, dođu 20-e godine, njihovo lice će se smiriti i moći će otići barem u trgovinu bez da nakelje pudera i korektora.

U nekim slučajevima, to je možda i tako, međutim kod mnogo djevojaka pravi problemi počnu tek negdje oko 20-tih, a tome mogu svjedočiti svijetske statistike. Razlozi "napada crvenih planina", kako ih zovem, mogu biti različiti. Ove informacije istražujem već duže vrijeme - još i prije nego li sam sama postala kroničnom žrtvom. Od čitanja članaka, kontaktiranja raznih dermatologa, pa čak i posjeta doktorima u inozemstvu, saznala koješta o ovoj situaciji.

Američka Akademija za Dermatologiju (American Academy of Dermatology) su najbolje objasnili problem akni kod odraslih osoba.

Najčešći razlozi:


  • Fluktuirajuće razine hormona

  • Stres

  • Genetika

  • Neodgovarajući proizvodi

  • Nuspojave lijekova

Moji osobni razlozi bili su stres i hormoni, ali sam znala imati jedan ili dva prištića koji bi provirili, pa nestali nakon par dana uz odgovarajuću brigu. Kad mi je bilo 19 godina, krenula sam na fakultet i naravno kroz razgovore s kolegicama bi često čula o kremi Normaderm iz Vichy-a. U to vrijeme se mnogo i reklamirala, te sam odlučila da je isprobam.
Prvi dan nisam ni osijetila ni vidjela nikakve promijene. Inače nemam preosijetljiv tip kože pa se ne crveni svako toliko, pa tako ni taj put nisam vidjela nikakvih vidljivih problema. Već je drugi dan bio priča za sebe. Probudila sam se s bolovima na koži oko jagodičnih kostiju - kako sam ležala na boku, a kad sam se ustala i pogledala u zrcalo, zamalo sam se prevrnula od šoka. Na obje strane, oko jagodica, imala sam toliko crvenu i oteklu kožu da nisam ni mislila da je to moglo biti zbog prištića. Stavila sam hladne obloge od kamilice (VRLO KRATKO jer kamilica jako isušuje kožu, iako je smiruje), pa se crvenilo malo smanjilo. Da skratim priču, na svakoj strani lica imala sam bar tri ogromna prišta - jedan da drugome! Da stvar bude gora, nisam od bolova mogla spavati, a što sam više tražila i koristila proizvode protiv toga, to mi je bivalo gore.

Tek sada, 7 godina kasnije, uspijela sam potpuno očistiti lice uz manje oštećenje.

Lijekovi

Primarno je razlog tome što sam počela piti hormonskih tablete jer mi nije bilo druge. Bez obzira na to koliko ja čistila lice i trošila stotine kuna na proizvode za stabiliziranje takve situacije, nije mi ništa pomoglo dok se nisam okrenula pilulama. Bila sam jako protiv korištenja hormonskih tableta, ali one su poboljšale moju situaciju za bar 50%. Doktorica ginekologije mi je otkrila da imam policistični jajnik, što je 90-postotni razlog akni kod većine djevojaka koje su dosegle zrelost. Više o policističnim jajnicima čitajte ovdje. Nemojte vjerovati ljudima koji govore da ta hormonska smetnja može utjecati na začeće jer su to čiste gluposti. Liječenje je jednostavno, a najbrže rezultate možete vidjeti već korištenjem druge kutije pilula. Ono što je najbitnije: Ne uzimajte hormonske tablete bez nadzora liječnika. Mislim da se ni ne mogu više podignuti bez recepta, i to s razlogom! Pred nekoliko godina, par djevojaka je umrlo od embolije pluća i zatajenja jetre i bubrega jer su koristile neke tablete bez prethodnih pretraga. Tako da najprije se posavjetujte s doktorom!

Pranje i čišćenje lica

Samo lijekovi nisu, naravno, dovoljni da se riješite tih Crvenih Napasti i spriječite ožiljke koji bi mogli ostati nakon njih. Pranje lica je NAJVAŽNIJE kod ovakvih problema. Pitanja koje sam sebi najčešće postavljala pred ogledalom bila su: Da li sam doista oprala lice, i da li sam ga isušila?
Američka Akademija za Dermatologiju objašnjava da natrijev lauril sulfat spriječava normalno stvaranje prirodnih masnoća koje koža stvara. Moja mama ima tendenciju reći da je "zvuk čistoće škripav", i to vrijedi za kosu! A za lice je to upravo suprotno od onog što nam treba! "Šrkipavo lice" znači da smo mu isprali svu tu masnoću koja mu je zapravo potrebna - dakle, isušili smo ga.

Na tržištu postoji mnogo sapuna za lice koji su napravljeni od sintetičkih deterdženata koji će manje iritirati vašu kožu.
Isprobala sam mnogo proizvoda, a ono što je meni najviše pasalo u toj strašnoj situaciji je (Za one s malo debljim džepom), Effeclar H Pjenu od La Rosche Posay za dubinsko čišćenje lica. Ja je više ne koristim jer baš i nemam tu financijsku sposobnost, a kako sam konačno ustabilila kožu na licu, prešla sam na Gel za pranje lica iz Balea asortimana koji možete kupiti u DM-u za 16,00 kn!
Ja lice operem dvaput s Baleom, uklonim vodu s lica tako što ga potapšem s ručnikom jer mogu oštetiti svoju kožu ako je trljam s ručnikom.

Ionsko srebro

Dok sam još imala problema s aknama, nakon pranja s Baleom (koja je uklonila sav puder i ostalu šminku), koristila sam sapun sa srebrom. Moram vas upozoriti da oni koji su alergični na srebro neka ni ne pomišljaju na ovakav sapun! Zašto sapun sa ionskim srebrom? Ionsko srebro se može koristiti u borbi protiv akni i drugih kožnih iritacija i na lokalnoj i internoj bazi. Za akne, ionsko srebro se prvenstveno koristi kao lokalno sredstvo i to kao nerazrijeđena tekućina ili u obliku gela. Liječenje ionskim srebrom, zapravo potječe još iz davne prošlosti. Ako ste gledali povijesne serije i filmove, primjetili ste srebrne pribore za jelo. Ionsko srebro su sićušne čestice pozitivno nabijenih iona srebra raspršenih u vodi.
To je pripravak koji ima svojstva poput prirodnog antibiotika i koji je od velike pomoći pri iscjeljivanju gotovo svih bolesti izazvanih patogenim organizmima (Izvor). Utrljala bi ga lagano na lice, te pustila da djeluje minutu (ovisno o tome koji ste srebrni sapun kupili - svaki ima upustvo). Do tad bi oprala zube, recimo. Onda kad bi se veći dio pjene upio, oprala bi lice - s HLADNOM VODOM da mi se pore zatvore i spriječe ulazak prljavštine. Sapun koji sam koristila, može se kupiti u ljekarni za nekih 50,00 kn a zove se SILVEREX.




Hidratantne kreme

Za njegu osijetljive kože, mogu jamčiti za sve proizvode od firme La Rosche Posay, jer su doista kvalitetni. Hidratantnu kremu koju još i danas koristim, Effaclar Duo je odlična i ne mora se kupiti na recept, a u ljekarnama košta oko 100,00 kn. Cijena, naravno, varira od ljekarne do ljekarne. Ta gel-krema doista uklanja nepravilnosti kože kao npr. crvene fleke nastale od prošlih prištića. Već nakon tjedan dana korištenja možete vidjeti razliku.
Svakako preporučam da se koristi ujutro i navečer.

Za bilo koje fleke na licu, moram preporučit i limun. Tako je, najobičniji limun koji kupite u trgovini. Ja imam jedno drvo u vrtu jer ipak znam da nije pod utjecajem kemikalija već da je prirodno njegovan. Dakle, prepolovite limun i nježno ga utrljajte u lice nakon pranja i prije stavljanja kreme. Limun služi i kao prirodni piling, pa za vas koji imate jako puno problema s nadraženom kožom, predlažem ovo. Nakon korištenja osijetit ćete kako vam je lice glatko! A sok limuna će lijepo izbijeliti te dosadne fleke! (pssst! limunski sok se koristi i za izbjeljivanje kose!)

Piling

Ovdje postoji samo jedan jedini proizvod a to je La Rosche-Posay-ov Fiziološki piling za osijetljivu kožu. Jedino što je važno s njime, to je da se koristi jednom u dva tjedna za nas Osijetljivice da nebi previše nadražio kožu. Koristite ga tako što počnete kružnim pokretima LAGANO ga utrljavati u bradu i to tako da izgleda kao da "podižete kožu" jer time stimulirate elasten u koži da vam se lice ne objesi prerano. Nastavite do jagodica, dobro utrljajte na području ispod njih jer se tamo najčešće skupljaju gluposti, nastavite uz oči i kružite po čelu. Nemojte stavljati previše proizvoda jer možete imati reakciju. Pilinzi mogu lako uništiti kožu.

Maske

Osobno, smatram da previše prozvoda nije dobro za kožu pa ne koristim maske uopće. Od prijateljica s kožnim problemima, ipak, naučila sam da Maska od praha od indijske bilje Nim umiruje i kožu i kosu, te se jako često koristi. U ljekarni možete kupiti taj prah za nekih desetak kuna, s time da ga možete i piti kao čaj i napraviti masku od njega. Uputstva možete naći na poleđini ili čak na internetu.

Zaključna riječ

Ono što je najbitnije je da koristite što manje pudera i korektora ako imate napadaje akni. Oni su ti koji najviše začepljuju pore. Pustite bar mjesec dana da vam se koža odmori, pa ako već radite s ljudima kao što sam ja radila, onda počnite koristiti puder. Neko vrijeme radila sam u banci, na čijem ugovoru je pisalo što moram nositi (odjeća i kakva šminka), te kako izgledati. Vjerujte da je grozno kad mi tamo za šalterom visi curetak sa savrišenim licem i bleji u moj horor kao ovca u šarena vrata. A još gore mi je bilo kad bi netko i spomenuo nešto.

Budite dosljedni i imajte neki redoslijed kojeg ćete se pridržavati! Nemojte niti jednom leći spavati bez da ste oprali SVU šminku s lica! Koristite hidratantne kreme i nemojte se previše obazirati na prodavačice jer, kako rekoh u početku, njima nije bitno što će i kome će prodati, samo neka prodaju!

- 02:07 h by Lady - Isprintaj - #


SENSITIVO by Lady | Copyright 2013